22:10 Chronostorm: Сибірський кордон: Прев'ю | |
Переможців в Третьої світової Не буде по одній простій причині: на існуючому рівні розвитку військових технологій людство її НЕ перенесе. Вчені цією думкою прожужжали нам всі вуха - не дивно, що багато творчих людей використовують її як основу для своїх творів. Не обійшлося без цього явища і в гейм-індустрії. І вітчизняні, і західні сценаристи раз по раз мусолять згадану проблему, намагаючись вичавити з неї всі соки і покласти в кишеню побільше зелених папірців з портретами американських президентів. Піротехнічні ефекти опрацьовані на совість. На цей же гачок вирішила зловити геймерів українська студія Ulysses Games . В уяві її співробітників черговий глобальний конфлікт розігрався в 2015-му році між Китаєм і Росією. Причому в Китаї, мабуть, таки переміг капіталізм, бо агресивними діями Піднебесної керує величезна корпорація "Шлях Дракона". Наші з вами співвітчизники зазнають поразки за поразкою, а все тому, що противник опанував секретами управління часом. Основна задача проста, як все геніальне: малою кров'ю захопити шукану технологію, з'ясувати її секрет, врівноважити таким чином сили і прогнати вражину зі слов'янських земель. Ура! Хоч в якійсь грі вода не нагадує ртуть! Оскільки до початку уявного російсько-китайського конфлікту залишилося не так вже й багато, дійсність, показана в стратегії, майже не відрізняється тієї, в якій ми живемо. Реально існуючі міста, географічні об'єкти та визначні пам'ятки - все це ми не тільки побачимо в Chronostorm , а й використовуємо у військовій кампанії. Ми будемо ховатися за Великою Китайською стіною, захищати Іркутську ГЕС і вести загони в обхід озера Байкал. Ігрове зброю і армійська техніка заснована на зразках, які перебувають в розпорядженні багатьох держав уже зараз. Додайте до всього технологічну реалістичність: функціональність деталей ландшафту, правдоподібні звуки, піротехнічні візуальні ефекти - і отримаєте повну ілюзію присутності на полі бою. Велика Китайська стіна достояла і до 2015. Добре знайому любителям жанру тактику ведення війни урізноманітнили "родзинкою", пов'язаної з сюжетом. Управління часом дає абсолютно фантастичний простір для стратегічних маневрів. Перед нами не банальна можливість повернення в минуле - Ulysses Games пропонують повну зупинку відбувається, прискорення і уповільнення подій, їх довільну перемотування в потрібну сторону і на потрібній ділянці простору. Певні завдання і сюжетні місії гравець виконає тільки за умови використання даних технологій. Важка бойова техніка, схоже, потрапила в халепу.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |